اس ام اس طعنه دار همراه با عکس
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اس ام اس طعنه دار همراه با عکس

 

عکس عاشقانه تنهایی

اینک سری جدید اس ام اس و متن طنعه دار و تیکه سنگین

بعضیا لازمه کنارت نباشن
کنارت که باشن تنهاتری
پس خواهشن نباش…

 

.

 

رفتنت را خیالى نیست
فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى
جا داده بودى آن همه دروغ را

 

.

 

عزیزم !
دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم
آرزو می کنم او آرزوی تو باشد
آرزوی او دیگری …

 

.

 دلتنگی

گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم
مشترک مورد نظر آدم نمی باشد
قطع کن !

 

.

 

وقتی داشتی می رفتی
گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمی تونی پیدا کنی
توی دلم گفتم : اتفاقا خوبیش همینه

.

 

 

از فردا بیشتر مراقب باش
تقاص اشک های امشب من سنگین تراز تمام روزهایی است
که عاشقانه گریه کردم

 

کیک تولد

 .

با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است
به لجن می کشی واژه ها را …

.

 

 

فرق سرت می دونی کجاست ؟
دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا

 .

 

 عکس عاشقانه تنهایی

مشکل از خود ماست
واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره
دو کیلومتر می دویم

 

.

 

یه رابطه عاشقانه فقط مخصوص دو نفره
ولی بعضی از احمق ها شمارش هم بلد نیستن …

 

.

 عاشقانه دونفره

امان از روزی که
دو زاری مثل تو خودش رو تراول فرض کنه ..

 

.

 

تمام غصه های که برایت خوردم بالا آوردم
طعم بیهودگی می داد …

 .

 

 عکس عاشقانه تنهایی

زمانی آرزوی هر روز دیدنت را داشتم
اما هر روز ندیدنت آرزوی امروز من است  …

 

.

 عکس عاشقانه تنهایی

بعضیا کات مات حالیشون نیست
فقط دوست دارن بازی کنن

 

 

 .

از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو
ایراد از تو نیست
مگس هیچ وقت سمت گل نمی ره
همیشه میره سمت یه چیزی مث خودش …




مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: